PRODUKTY       NOVINKY       CENÍK       BAZAR       OD VÁS       PODPORA       KONTAKT

AKTUÁLNĚ

 

 

     
 

15.3.2019     Dvanáctiválcové burácející motory, dobové i inovativní kotouče MDc.

  

12.2.2019     RS 6, náhrada za keramiku, zadní, číslo dílu 4E0 615 601 a 4E0 615 602.

     

18.12.2018     Jagoš, verze Jazýčky, přední / zadní.

     

20.11.2018     Aretační zpomalovač pro velké otočné stoly CNC.

  

10.11.2018     Lamborghini, kompletní sady kotoučů MDc, velmi odolná verze Jazýčky.

15.10.2018     Přestavba Peugeot 405, přední kotouče MDc.

  

22.9.2018     Ferrari. Kotouče MDc.

11.6.2018    Alfa Romeo Giulietta....

  

6.5.2018    Honda....., 370mm, 8píst.

  

25.3.2018  .....pasuje to. Dík. Přeji vše nej k svátku. Vojta........    velmi šikovný a zkušený típek

  

31.7.2017  .....když se užitečné s příjemným spojí, radost spolupracovat.

  

30.7.2017  První místo Most, kotouče MDc a "modré" desky jsou dobře zaběhnuté.

  

9.3.2017  Upgrade VOLVO. Mára.

5.10.2016  Hummer, opticky by to chtělo ještě větší kotouče, funkčně jsou v pohodě.

  

5.5.2016  Calibra Turbo, starší červený krasavec.

  

25.5.2016  Klient trpělivě čekal a výsledek se dostavil......, Mitsubishi.

  

29.9.2015  Technika MDcomponents

14.9.2015    Dobrý den pane Kábrt, v příloze Vám zasílám pár fotek namontovaných brzd. Majitel je velice spokojený. Brzdy vypadají suprově a autu dodaly větší výraz "nadupaného miniho". Díky za spolupráci a trpělivost. S přáním mnoho úspěchů a hezkého dne Ku...

     

15.6.2015     Dobrý deň. Trvalo to trochu dlhšie, ale brzdy sú úspešne namontované. Chcelo to niekoľko drobných úprav, ale všetko už je na svojom mieste. Teším sa na kvalitný brzdný účinok. V prílohe Vám zasielam aj pár fotiek. S pozdravom Roman Garay

Honda Civic - sada velký 4píst s kotoučem 304x30mm, i do 16" kolových disků.

  

20.4.2015      Dobrý den. Posílám poděkování panu Kábrtovi a jeho firmě za trpělivost a bezchybnou spolupráci na mém projektu Škoda Fabia. Požadoval jsem návrh a zhotovení větších předních dvoudílných kotoučů (315x28). Vše dopadlo na výbornou a v příloze posílám pár fotek z kompletace. Nyní se již pracuje i na zadních brzdách. Všem zapáleným fandům rychlosti můžu jeho firmu jenom doporučit! S pozdravem Jan Váňa.

....pan Váňa velmi příjemně přehání s chválou, je to ale hlavně jeho pečlivý projekt Fabia.

     

     

15.4.2015      BMW Z3, zadní upgrade.

18.12.2014      BMW Z3

...skutečný racing, žádný kompromis.

  

23.11.2014    Dobrý den pane Kábrte, brzdy jsme včera bez problémů namontovali a jelikož jsme doma našli potřebná těsnění a hadice pasovala na Vaše oko, tak jsme je hned "oživili". Nějaké velké odvzdušňování se v podstatě nekonalo. vše máte zřejmě provedeno tak, že těch pár bublinek uteklo samovolně a další již nebyly. Následovala zkušební jízda. Ač na vlhku a s úplně syrovou sadou byl brzdný účinek už tak famózní. Nástup je mnohem rychleji a drsnější než byl, zadek tak asi neměl možnost pomáhat vůbec. Ani ten krok pedálu zřejmě nebude tak dlouhý jak byl. Tak zatím samá pozitiva.     Takže ještě jednou děkujeme. KK

...závodní speciál od A do Z, velké nadšení.

  

23.7.2014    Brzdy fungují pořád skvěle a dělají velkou radost, dovolil jsem si použít na autě vaše logo a udělat trochu reklamu :D snad nevadí a bude se líbit. V příloze posílám fotky, pro zajímavost

  

30.5.2014    Dobrý večer. Posílám pár fotek namontovaných brzd. Fotil jsem na rychlo jen telefonem, takže kvalita je nic moc. Zase Vám musím brzdy pochválit. Je to mazec !!!!!!! :) Dík A.S. ST zatím 220 :):):)

...trochu nám pískají, ale s tím si poradíme.

     

22.5.2014    V příloze posílám slíbené fotky vašich 320mm kotoučů se 4 pístky z Alfy 166GT do galerie na vašem webu. Dneska jsem je montoval na Hyundai Coupe s oturbeným dvoulitrem a 310hp. Brzdí perfektně. Díky moc za ně

     

18.3.2014    Dobrý den pane Kábrt, kotouče vypadají že budou fungovat. První závod 1. místo a druhý závod 3. místo...           KK

        

 ....přejeme mnoho motoristických zážitků a těšíme se na další spolupráci.

4.3.2014  Dobry den p.Kabrt, posilam info o zastavbe brzd do Octavie, v priloze je foto. Drzak + trmen pasuje uplne precizne presne. Neni treba pouzit distancni podlozky. Kotouce byly o trochu v ulozeni silnejsi,tak jsem nechal vyrobit nove valecky. Vuli jsem radeji nechal vetsi (0,30). Na tech puvodne koupenych malych lehkych kotoucich jsem nameril 0,15 (hluk mi nevadi, to k tomu patri priorita je funkce). Bohuzel jsem se jeste z casovych duvodu nedostal ke zkousce vice nez popojetim na dilne. O funkci budu informovat.  S pozdravem V.Cink

Z pohledu kvantové mechaniky - málo, ale dobře porovnaných částic dává tuhost a lehkost.

 V pozadí na foto již tradiční český výrobce tlumičů.

22.1.2014  Dobrý den, projíždím fotky v počítači a narazil jsem na foto z opravy MICROCARU MC 2, na kterém nám vaše firma repasovala brzdové třmeny a kotouče. Slíbil jsem, že pošlu fotky a nestalo se tak. Nyní Vám foto opožděně zasílám. Nezlobte se s pozdravem B

........radost pracovat, z drobností je celek.

  

3.1.2014  V příloze posílám slíbené fotky z montáže 6 pístkových Brembo třmenů s 355mm vašími kotouči. Menší kotouče se budou montovat později, tak pak pošlu další fotky.

Hyundai Cupe, technicky založený klient přesně věděl co chce.

  

20.12.2013  Foto od klienta, zkouška zástavby.

Různé třmeny, různá vozidla ....... podstata je vždy stejná.

        

2.11.2013  Dobrý večer, kola se točí už od července a docela rychle…

Naše plovoucí podchlazené kotouče, krásný projekt.

24.10.2013  Podchlazené rotory MDc pro Thaiwanské D2.

BMW Z3, majitel je využívá na 130%.

  

25.9.2013  Hi Marian, I have install the 360x30 kit. Alex

Evo 9, ze světa.

20.9.2013   Hi Marian, here's the article about the impreza brake system!

Jiný kraj, ale stejné zájmy. Velmi odvážné a reálné projekty.

5.8.2013 Dobrý den, omlouvám se a se zpožděním zasílám foto třmenů. Děkuji za Vaši práci, brzdí to skvěle! S přáním hezkého dne  Komárek

Krásná klasika.

  

2.5.2013  Zdravim posilam foto vasich kotoucu ve spojeni s deskama co jsem si u vas objednal opravdu MASAKR konecne co mam imprezu a to laboruji 6 let tak brzdi, takovy nastup brzdneho ucinku aniz bych blokoval kola smykem jsem nezazil, po cca 500-700metrech zahrani vcetne sliku N20 je neunavny nastup zpomaleni, mam zjistit zda je mozne smes sport vyrobyt na origo brzdic brembo subaru a jaka je cena a zda je mozne taky vyrobit na predni serie brzdy golf4 smes polosport         dekuji za info

Bezvadná a normální komunikace nás dovedla ke slušnému výsledku.

15.4.2013  Dobrý den, v nejbližší době budu montovat motor a až zavrčí tak to bude zas pokrok. Dával sem fotku brzd na forum a líbily se.

Nenechávejte přestavbu brzd až na finále, nejlépe současně se zástavbou kolového disku.

29.3.2013  Zdravím brzdy jsou fakt super jel jsem do Budapešťi a zpět a na zpáteční cestě už to bylo znát, nemusí se tolika do pedálu a i ve vysoké rychlosti je hodně pěkné brzdění, s těma co tam byly se to nedá srovnat, je to opravdu luxus, jsem velice spokojen.. díky

Opel Vectra, velký 4píst + plovoucí kot. 330x30mm, desítky hodin vytrvalého majitele.

  

28.3.2013     Zdravím, posilam slibenou fotku brzd, ať si ji muzete dat na web a děkuji za skvělou pomoc. Na brzdach už mám najeto cca 5tis km a spokojenost, brzdí krásně a červená barva jim velice prospěla. Přeji i další spokojené zákazníky. Katy

Audi A3, velký 4píst + plovoucí 330x30mm, majitelka Kateřina má bezva vkus.

  

18.12.2012   Dobry den pan Kabrt, v prilohe posielam 2 fotky nahodenych kotucov s brzdami. Zatial som sa nedostal k tomu aby som nafotil viac krajsich fotiek, hadam v priebehu par tyzdnov, potom Vam poslem viac. S brzdami som celkovo spokojny, kotuce su dost tvrde, cize pravdepodobne vydrzia dost dlho. Mam na nich zatial EBC blue stuff a brzdny ucinok je vynikajuci uz za studena. Ked sa trocha zahreju tak je to este lepsie, zatial sa mi ich nepodarilo "upiect" aby brzdny ucinok zvadol. DO buducnosti planujem dosticky Ferodo DS2500, cize predpokladam ze to bude brzdit este o trocha lepsie. Po namontovani vybroval pravy kotuc pri silnom brzdeni, to ale po par km prestalo. Pokial ide o instalaciu, ta bola trocha komplikovanejsia, bolo potrebne brusit nielen adaptery, ale aj brzdice, no nakoniec to tam sadlo a vyzera to skvelo. Tiez bolo treba 20mm podlozky pod kolesa. Kazdopadne som s vysledkom spokojny. Este k tomu hydrostavu: Brzdny ucinok sa po zabehu ustalil, no stale je tam potreba dvojiteho stlacania pedalu aby bol taky ako by mal byt. Skusal som aj trocha vytlacit piesty a vratit ich spat, ziadna zmena. Cize skusil by som ten hydrostav, hadam to pomoze.  AŠ

Upgrade pro Honda Type-R, komerční třmen EVO + adaptér a plovoucí kotouč MDc.

  

27.11.2012   Dobrý den pane Kábrte, velmi se omlouvám za skutečně opožděnou reakci, popravdě byla sezóna pestrá a ačkoliv se mi Vaše brzdy připomínaly prakticky před každou zatáčkou (i když jsem se snažil využívat je co nejméně), v podstatě se mi nepodařilo pořídit slušnou fotodokumentaci...  V každém případě praxe potvrdila skvělou práci, jak jsem psal již v minulosti - po menším experimentování s deskami (nakonec se nejlépe osvědčily sériové Ferodo, které netřeba před jízdou nijak zvlášť zahřívat) se podařilo vyladit k maximální spokojenosti a spolehlivosti! I díky tomu se můžeme nakonec v letošním roce pochlubit mistrovským titulem ve třídě E1 do 1400 ccm v rámci seriálu Maverick Rescue EuroCup 2012. Jen kvůli více než dvouměsíční přestavbě motoru se nepodařilo v podobném duchu zakončit i letošní o něco prestižnější Liqui Moly Berg Cup, ale s těmito ambicemi jdeme do příští sezóny a snad se po technických úpravách auta podaří konečně zasáhnout i do MČR...  V příloze tedy zasílám jen pro orientaci fotky brzd krátce po osazení (je stále vidět popisek fixem, čili ještě nejeté), ale určitě to napravím, a než bude felicie podrobena celkovému repasu, nějaké záběry pořídím. Přidávám i fotku celého auta. V každém případě - využijte fotek dle svého uvážení, plně souhlasím s uvedením v referencích a realizovaných ukázkách Ještě jednou děkuji a věřím, že na spolupráci navážeme - momentálně začínám řešit otázku zadních brzdičů, použité čtyřpístky jsou zbytečně předimenzované a těžké, čili po novém roce budeme určitě uvažovat o nějaké vhodné variantě.    S přátelským pozdravem Martin Toman MKT   Motorsport Olomouc

     

2.11.2012   Ano urcite foto mozete pouzit. Som s brzdami velmi spokojny tak dufam ze si co najviac majitelov sporotvych aut najde vase brzdy.

Zakázka z roku 2011, vymazlený Nissan 350Z.

  

1.9.2012   Dobrý den, s poměrně velkým spožděním vám zasílám mé zkušenosti s vaším výrobkem. Použité vozidlo je Nissan 200sx s13. Použit byl váš dvoudílný kotouč 330x30mm a adaptéry na třmeny. Třmeny jsou použity originál 4 pístky Nissan z novějšího modelu (s14). Montáž proběhla v pořádku, akorát nový kotouč byl o 2mm užší než originál, tak musela být 3mm podložka, protože po použití širších kol a coiloverů to vychází na těsno a mohly by se dotknout. S tímto jsem však víceméně počítal a jiné komplikace při montáži nebyly. Desky jsem použil Ferodo DS2500, protože s nimi mám již z minulosti dobré zkušenosti. Nyní je sestava po zajetí a mám na brzdách najeto 2.500km (z toho 800km ostrých), vše funguje jak má. Fotografie použitého kotouče je před čištěním drážek. Váš výrobek mohu jen doporučit, jsem s kotouči opravdu spokojen a za cenu jakou nabízíte jsou kotouče bezkonkurenční.     S pozdravem   David Kalaš

  

28.5.2012   Audi Q7, plovoucí kotouče MDc po 80 000 Km, P+Z.

Zakázka z roku 2009.

  

28.5.2012   Dobrý den, posílám  pár fotek. L.M.

Plovoucí kotouče 330x30mm, velký 4píst starší provedení.

  

22.5.2012   Dobrý večer pane Kábrte konečně jsem se donutil poslat fotku vašich brzd na vectře nějak jsem vždycky když jsem na autě něco dělal neměl po ruce foťák. Brzdy už si sedly a teď je to docela nářez při každé projížďce mám ůsměv na tváři a dobře se bavim. Je to super

Brzdové plovoucí kotouče 330x30mm + velký brzdový třmen 4píst.

  

18.5.2012  Dobrý den. Tak brzdy jsou namontovány, konečně,  bzdová sada na Opel Calibru (přední 330x30 mm a zadní 313x30 mm, 4 pístkové třmeny) na autě. Zatím jsem na nich sice moc nenajezdil ale fungují dobře. I po problémech, které nastaly během montáže jsem spokojen. Brzdový účinek se zlepšil a není potřeba tak hodně šlapat na brzdový pedál jako s originálníma brzdama.

  

16.4.2012  Škoda Fabia RS, přední plovoucí kotouče 312x25mm + velký 4píst, zadní plovoucí kotouče 285x9mm + stávající brzdový třmen.

     

15.4.2012   Zdravím pane Kábrt. Kupoval jsem od Vás velký 4píst s plovoucím kotoučem 304x30mm a nejtvrdšíma deskama,bylo to na vůz Golf II TDI s těhlicí VR6.Jezdil jsem snima tento víkend na okruhu a je to peklo, brzdí suprově,konečně nemám problém s přebržděným zadkem. Měl bych jeden dotaz u vnitřního horního pístku pozoruji větší opotřebení destičky,může to být zpusobeno nedostatečným chlazením?Nemám zatím uděláno náporové chlazení páč mám v plánu jezdit vrchy tohle byla jen jednorázová akce.Také bych Vás chtěl poprosit o zaslání náhradních destiček SPORT a taky bych byl klidnější,kdybych měl doma nějakou sadu náhradních gumiček,které jste mi při předávání kotoučů nabízel.  Děkuji za ochotu Petr David, přikládám pár fotos

     

12.4.2012   Dobrý den, tak už je nainstalováno a auto jezdí. S pravým adaptérem sice byly problémy a muselo se to vypodložkovat na straně těhlice. Ručka má solidní účinek, na suchém asfaltu se bloknou zadní kola (na 4. rych, st. v záběru) posílám pár fotek...   S pozdravem IK

Brzdové plovoucí kotouče standard rozměr 316x21mm bez bubínku ruční brzdy, malý 4píst.

  

11.4.2012   Zdravím. Posílám nějaké foto předních brzd Seat Leon 1P z Vaší produkce. Jednalo se o pevný čtyřpíst a plovoucí drážkovaný kotouč 330x30mm. Po zajetí, kdy bylo možné brzdy stoprocentně vyzkoušet jsou super, se sériovými koncernovými brzdami 312mm se nedají srovnat (nevadnou, nekroutí se a že sem 312mm pár zkroutil). Ještě jednou díky za ochotu poradit a i dodat v předem domluvených termínech a bez jakýchkoliv problémů. Díky M.B.

  

3.4.2012  dobry den, chtel jsem vam podekovat za vstricnost a rychlost, kdyz jsme resili adaptery na nase brzdy. jak jsem predesilal, vime presne co chceme, spasovatelnost bude dobra, jen neni cas na vyrobu. tak to i dopadlo. jelikoz bylo naplanovano testovani na konkretni datum, museli jsme auto dat dohromady vcas. povedlo se i diky vam a tak mame vse odzkouseno pred prvnimi zavody a muzeme byt klidnejsi. posilam par fotek ze zastavby a z testu. jeste jednou diky          s pozdravem michal oberstein

Engineering zástavby dodaných dílů, plovoucí středy, adaptéry brzdových třmenů.

     

6.3.2012  Zdravim, montáž dopadla dobre. Sice to bylo hodne na rychlo to tam ve ctvrtek nainstalovat ale zmakl jsem to. Dekuji za oznaceni kotoucu :-) V patek jsem vyrazil do Brna do brzd jsem lehce na dalnici tukal a davkoval. V Brne jeste nebyly stribrne ale po dojeti do Zlina se konecne dostavil onen brzdny ucinek. Sice se chvilkama z brzd kourilo ale uz jsou zajete a brzdi to dle ocekavani dokonce o neco lepe nez ty prvni kotouce. Jen co oplachnu kola tak udelam fotky a poslu je. Jinak kazdej druhej se pta kde jsem to poridil tak je odkazuju k Vam :-) Ono jak je to tam v tech 17" na tesno tak to kazdeho udivuje :-D

Dokonce by jsem si troufl rict ze tyhle desticky tolik nespinej jako ty co jsme tam mel. Brzdy maji najeto 1000km a kola jsou skoro stale ciste.   Jeste jednou diky za super praci.

Repase třmenů, nové plovoucí kotouče dle vzoru, třecí segmenty polosport.

  

4.3.2012  Zdravim tak konečně sem se dostal k nafoceni brzd.jinak brzdy už jsi sedli a jsou čím dal víc ostřejší jsem spokojen s výsledkem jinak do ty origo 17 alu to vlezlo jen o fous kdybych tam nemel podložku tak bych to tam nedostal.

Plovoucí kotouče 345x30mm, velký 4píst, Audi S3.

  

30.12.2011  Dobrý den, zasílám vám foto brzd už namontovaných na autě. Děkuji za skvělé jednání, všechno proběhlo bez nejmenšího problému, vše pasuje jak má. Ještě vám napíšeme více, až brzdy odzkoušíme.

Hodně štěstí a zdravý v novém roce vám přeje Mesi Racing Team (M.R.T.), Škoda Felicia, závody do vrchu.

  

11.12.2011  Subaru GT, přední sada plovoucí kotouč 330x30mm s velkým třmenem 4píst, zadní sada plovoucí kotouč 313x30mm s integrovaným bubínkem pro parkovací brzdu + malý 4píst.

  

10.12.2011  Brzdová sada plovoucí brzdový kotouč 304x30mm, velký 4píst třmen, vše do 16" kolových disků pro Subaru.

  

6.12.2011  Adaptační sada pro Subaru WRX, původní rozšířený třmen, originál kotouč STi 326x30mm.

     

1.10.2011  Brzdy jsou super, to jsem nečekal. K.

  

1.9.2011  Dobrý den, tak už brzdíme ...překvapilo mě, že po cca 20-30 km , a "jenom" z předkem zatím, je výkon supr...a je mi jasné, že to není zdaleka "ono", že až si to celé sedne bude to ještě výraznější. Ale už teď je to výrazně lepší, než "původní verze". Až doděláme zadek (čekám na originál držák třmenu), tak kola umyju a pošlu lepší foto :-) .       Přeji pěkný večer. Martin L.

  

31.8.2011  Dobrý den, dnes jsem auto otestoval v Sosnové na okruhu.:D Přední brzdy si myslím že v poho akorat zadek se zahřál a začlo něco škrtat.:(

  

31.8.2011  Dobrý večer pane Kábrte. Na Vašich kotoučích mám najeto  12 tis. km a  nejeví žádné známky opotřebení. Používám na nich keramické desky a účinek je pořád ohromující. V kotouči se nedělají žádné rýhy ani nerovnosti. Jsem maximálně spokojen. Přikládám pár foto do galerie jestli se hodí.         S pozdravem S. Tomáš

  

16.8.2011  Dobrý den, mockrát Vám děkuji za vyřešení problému s brzdami D2 a za výrobu náhradních kotoučů. Kotouče od Vás mají kvalitnější zpracování a s deskami Ferodo DS2500 brzdí nádherně. Rozměrově jsou naprosto identické. Děkuji a těším se na další spolupráci   Jan Stárek

  

14.8.2011  Dobrý den, tak jsem se konečně dočkal sady brzd na moje BMW E90 335d, brzdová sada MDcomponents 4píst, plovoucí kotouč Nitro 345x30mm. Auto mam skoro 2 roky a teprve teď mi začlo brzdit jak má, vyměnil jsem dvoje kotouče a destičky než jsem sehnal pořádné brzdy co brzdí! Brzdí stejně dobře po zahřátí, mají dostatečný brzdný účinek a ještě stále velkou rezervu. Při přejíždění nerovností malinko hrkají destičky ale to snad vyřešíme s panem Kábrtem pružinkou. Brzdy mohu jen doporučit brzdí výborně a díky plovoucímu uložení se hned neohnou jako mé předchozí dvě sady, v zimě budem dělat brzdy i na zadní nápravu, tak přidávám foto. M.

  

17.6.2011  Nissan 350Z, dva roky provozu se sadou MDcomponents bez problémů.

  

14.6.2011  Dobrý den, děkuji za foto. Mohu dát některé na náš web? MKábrt      Jasně, můžete, budu rád. T.V.

Fabia 1.9TDi RS, brzdová sada MDc 4píst, plovoucí kotouč 345x30mm.

  

13.6.2011 A6 3.0TDi, noční záře kotoučů MDcomponents, přední - 4píst, plovoucí kotouč 330x30mm, zadní - plovoucí kotouč 302x12mm. Teplota 830°C.

  

30.3.2011  Dobrý den. Tak jsem konečně dořešil celé brzdy na mém BMW e30. Vše naprosto přesně pasovalo, stejně jak u předních. Překvapilo mě, že brzdič evo + váš kotouč 310x22mm je dohromady lehčí než originál 257 nechlazenej + brzdič. Bylo nutné s výměnou brzd vyměnit i brzdový válec, řešení přišlo z BMW 535 váleček 25,7. Origo myslím 19mm. Brzdy jsem hned večer zajížděl a pak jel do Mostu na zahájení sezony. Musím uznat, že auto brzdí naprosto neuvěřitelně, až bych řekl, že se brzdy docela nudily. Cílová rovinka cca 200km/h + a žádnej sebemenší náznak přehřívání při brždění do 1. šikany. Velice příjemný pocit mít v brzdách takovou jistotu.              Děkuji Jan Čacký

  

30.1.2011   Dobry den ,posielam vam foto nahodenych brzd na seat ibize ...ohladne toho mäkkeho pedalu ,pomohlo co ste mi poradili aby som piestiky vytlacil a vtlacil naspet...teraz uz ide vsetko ako ma. Dakujem

  

30.12.2010   BMW M3 E30 Cabrio, r.v. 1988. Přestavba na motor S70 (V12 5,6L) z 850CSi, včetně 6-ti stupňové manuální převodovky, výkon na stolici 420 koní (originál 850 CSi má 380 koní), vše zaneseno ve velkém TP. Brzdy vpředu: kotouče z BMW M3 e46 CSL (345x28mm), brzdiče MDcomponents 4-píst (původně z 850CSi), úspora 10kg!, menší axiální rozměr mi umožnil odstranit podložky 25mm a „přelímcovat“ ráfky. Brzdy vzadu: zatím komplet z M5 e39 (328mm kotouče). Zrychlení 0-100 4,8 s, 0-200 16,9 s. Měřeno GPS přístrojem Driftbox od firmy Racelogic.    S pozdravem  David Minář

  

27.12.2010   Honda Civic Type-R – r.v. 2007, K20Z4 – 148kW. Majiteli tohoto vozu spravujeme vozový park již nějaký ten čas. Na podzim roku 2009 přijel s požadavkem řešení situace brzd na celém jeho voze. Brzdy které mu dali v originál servise byly v jednom kuse do červena a měnily se každou chvíli. Auto mělo najeto necelých 80tis. km a byla na něm již třetí nebo čtvrtá sada brzd. Protože požadavek byl jasný (zvýšení brzdného účinku, spolehlivosti a životnosti brzd) padla celkem jasně volba na brzdy MD. Po jednom telefonátu přišla konzultace a odebrání potřebných rozměrů a výsledkem byl komplet set na přední nápravu a větší plovoucí kotouč + desky na nápravu zadní. Po obvyklé dodací lhůtě cca 3 týdny jsme byli připraveni montovat. Když už jsme byli v montáži tohoto kompletu, rozhodli jsme se ještě pro instalaci opletených hadic a použití lepší brzdové kapaliny. Při instalaci bohužel nastala drobná komplikace, kdy se musel kvůli adaptérům brzdičů na zadní nápravě, tak trochu upravovat držák lanovou ruční brzdy. Tím překvapení končila a instalace probíhala bez problému. Jelikož vše probíhalo v prosinci, na první najeté kilometry se dostala řada až 23. a 24. prosince, kdy bylo nad nulou a relativně schůdné povrchy silnic. Prvních pár set kilometrů dělalo trochu hluk plovoucí obložení, ale to po 500km ustalo a auto brzdí jako pominuté. Čas od času občas zapiští předek, ale to je dáno tvrdší směsí destiček, avšak dle poznatků pana Kábrta by to také mělo zmizet. V.F.      komentář k 21.1.2011

        

2.12.2010   S firmou MD COMPONENTS jsem začal spolupracovat při stavbě mojí závodní Škody Octavie 4x4 EVO (motor 1,8 turbo, trvalý pohon 4x4). Nejprve to začalo jen takovým průzkumem, co všechno je firma schopna dodat na můj závodní stroj, popřípadě ceny a dodací termíny. Vše mi bylo zřetelně vysvětleno panem i.c. Marianem Kábrtem. První spolupráce byla jen pro zlepšení sériových kotoučů a to vyfrézováním odvodových drážek na kotouče, které jsem si sám dodal. Brzdný účinek se zlepšil, ale ne o moc a tak bylo rozhodnuto o jiných brzdách. Na řadu přišla sada 4 pístkových brzdičů včetně adapterů, desek, kotoučů stejného rozměru jako jsem používal doposud. Důvod byl jasný, na zimu musím jezdit na 16tkových kolech, stejně jako na šotolinu. To si však vyžádalo 1,5cm podložky pod kola, což ale není vůbec žádný extrém a tak 16tky jsou bez problému. Další spolupráce byla rada, jak dostat na zadní nápravu 2pístkové brzdiče z Mitsubishi Lancer Evo IX, protože stálý náhon 4x4 už klasické brzdiče, když z Octavie RS, rozměr kotouče 256x22 na asfaltu neubrzdil a docela se hodně v ostrých zatáčkách ztrácelo. I tohle pro pana Kábrta nebyl žádný problém ale s tím, že se zadní náprava osadí kotouči 280x22. Během týdne byly adaptery pasující na chlup přesně doma a instalace proběhla bez problémů. Co se týká komunikace s panem Kábrtem, jsem velmi spokojen. Na maily reaguje takřka ihned a bez problému poradí, vysvětlí a doporučí možné varianty. Všechny komponenty dodané firmou MD COMPONENTS jsou prvotřídní kvality, pasují opravdu přesně a opracování materiálu je na špičkové úrovni, což svědčí o kvalitě firmy MD COMPONENTS. Váhové rozdíly oproti sériovým komponentům jsou opravdu hodně znát. Jen u mého zmiňovaného závodního auta byla ušetřená váha na přední nápravě přibližně 12kg, např. váhový rozdíl sériového brzdiče (6,3kg) a nového 4pístku (2,5kg) což myslím že je opravdu rozdíl. Osobně si myslím, že firma MD COMPONENTS je velmi schopná a taky cenami velmi dostupná pro každého. Množství dodávaných komponentů je pestré a vybere si z něj určitě každý.

 Majitel závodního vozu Škoda Octavia 4x4 EVO       Radek Obadal  

  

29.10.2010   Děkuji Vám za názor a budu se těšit při řešení zadních kotoučů.         S. Tomáš.

     

25.7.2010   Dobrý den pane Kábrte, píši další info o brzdách..... brzdy jsou den ode dne lepší a lepší, brzdí nádherně a vůbec, ale vůbec se to nedá srovnat s originálama od Alpiny. Zrajou jako víno, takže zatím z mé strany velká spokojenost. S pozdravem Marek P.

  

18.5.2010   Dobrý deň, posielam Vám zopár foto brzd a auta, brzdy fungujú dobre spokojnosť je. S pozdravom Lukáš

   

28.4.2010   Dobrý deň, všetko funguje k plnej spokojnosti.....Peter Č.

BMW E46 přední / zadní náprava

  

12.3.2010